יום רביעי, 21 בדצמבר 2011

מהאמבטיה הראשונה ועד לנסיעה הראשונה ברכב

לא קל להיות הורים בפעם הראשונה. אין חכם כבעל ניסיון. אני זוכרת היטב את הפעם הראשונה שרצינו לעשות אמבטיה לטלי. שעות ארוכות של מחקר וקריאת מאמרים הקדימו את 15 הדקות שארכה האמבטיה הראשונה של הקטנה. מלבד זאת חיפשתי ביסודיות בין חנויות ציוד לתינוק אחר אמבטיה לתינוק, שתבטיח לי כי אני לא יכולה לטעות בה, ושאעשה את האמבטיה לטלי בצורה נכונה. הנסיעה הראשונה שלנו ביחד ברכב לא הייתה שונה.

לא קל להיות הורים בימינו...

אם גם אתן אמהות כמוני, במיוחד אמהות בפעם הראשונה, אתן ודאי יודעות על מה אני מדברת בדיוק. אמנם מאז שילדתי את הילד השני, איתי, אני יודעת הרבה יותר טוב מה לעשות וכיצד לנהוג בכל אחד מהמצבים, אבל בסופו של דבר אני עדיין מקפידה על אותה רמה של רצינות, כאשר אני בוחרת את הציוד לתינוקת. מלבד העובדה שלא כל מה שמתאים לבנות מתאים גם לבנים, צריך להביא בחשבון שיש ציוד לתינוק שמתבלה, וגם כי הקצב בו מפתחות החברות השונות ציוד לתינוקות הוא כל כך מסחרר, שכדאי תמיד לשים אצבע על הדופק, ולבדוק אם ישנם חידושים שכדאי לשים אליהם לב.

למשל, מנשא לתינוק הוא לא "סתם" סל, אלא מוצר שנועד לשמש את היהלום היקר ביותר שיש לנו – הילד שלנו. בחירת מנשא לתינוק היא משימה שצריך להתייחס אליה ברצינות הראויה, ולדרוש כי המנשא יעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של ייצור, גימור ומעל לכל בטיחות. רק מוצר כזה ראוי להיות מוצר, אשר אנחנו יכולים לסמוך עליו עם הילדים שלנו. למרבה המזל, נראה כי זה אחד הדברים אשר חברות המייצרות ציוד לתינוק מבינות היטב ואינן מתפשרות עליו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה