יום רביעי, 21 בדצמבר 2011

הפעם הראשונה שנסענו עם יובלי ברכב


כשאתם הורים בפעם הראשונה, כל דבר שאתם עושים בפעם הראשונה עם התינוק, הכל נראה הרבה יותר מפחיד. זאת לא רק האחריות הגדולה והפחד לפגוע בתינוק שלכם בטעות או לגרום לו לאי נוחות או אי נעימות כלשהי. הדבר נכון לגבי כל דבר: הפעם הראשונה שמחזיקים את התינוק בידיים, הפעם הראשונה ששמים לו טיטולים, ובוודאי שגם בפעם הראשונה שנוסעים עם התינוק ברכב. מבלי לפרט יותר מדי, רק נאמר שנקטנו מאמצים לא מבוטלים כדי לנסוע מרחק קצר של עשרות מטרים.

כמו עם דברים אחרים, אני מניח שהכל מתחיל בכלים המתאימים למשימה. בסופו של דבר נסיעה ברכב היא לא עניין של מה בכך, וגם עבור עצמנו תמיד חשוב לדאוג לשמור על בטיחות בנסיעה. לכן, חשוב להקפיד על ציוד בטיחות מתאים לנסיעה עם תינוק ברכב. כסאות בטיחות לרכב יש לתינוקות וילדים בשלל גילאים – עד לגיל בו הם גדולים דים כדי לנסוע בביטחה עם חגורות הבטיחות של הרכב. מנשאים לתינוקות מאפשרים לכם גם בנוסף לנסיעה הבטוחה גם נשיאה בטוחה של התינוק אתכם לכל מקום שאתם הולכים אליו.

בחירת מנשאים לתינוקות כדאי לעשות תוך היוועצות עם מקצוענים המכירים את כלל הציוד לתינוקות, כדי להבטיח כי אתם רוכשים את הציוד המתאים עבור הגיל והמשקל של הילד שלכם. כסאות בטיחות לרכב בדרך כלל מעוצבים כדי לתת מענה לתינוקות וילדים על פי משקלם וגילם.

ניתן למצוא כסאות בטיחות לרכב בשלל צורות ודגמים, כולל כאלה אשר ניתן להתקין במושב הקדמי, אולם לא תמיד מושבים אלה מתאימים לכל אחד מהילדים. חשוב לא פחות הוא להקפיד לכבות את כריות האוויר במושב שליד הנהג, ככל שאתם מציבים שם מנשאים לתינוקות – אחרת הדבר יכול להיות מאוד מסוכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה