יום רביעי, 21 בדצמבר 2011

בחירת הסלקל המתאים היא משימה לא פשוטה


כשחיפשנו סלקל עבור הקטנה שלנו, הופתענו מההיצע הרב של מוצרים שונים ומהתחכום הרב של כל המוצרים המוצעים. מסתבר שלמרות שמו, סלקל הוא הרבה יותר מאשר סל - קל. בסופו של דבר בחרנו סלקל מתאים, ומאז כבר התחלנו לחפש גם עגלה לתינוק אשר תתאים לנו. אם חשבנו שהיו הרבה סוגים של סלקל לבחור מהם, הרי שיש לא פחות סוגים של עגלה לתינוק לבחור מתוכם.

כמו כולנו, גם אתם בוודאי מגלים שעם הזמן ההורים מפתחים חוש ורגישות שונה של זהירות ו"רמת חרדה" בכל מה שנוגע לילד, אולם לעולם – אבל לעולם – הורים לא יזלזלו בבטיחות של הילד. למרבה המזל, החברות המייצרות סלקל מבינות את זה היטב, וגם החברות המייצרות עגלה לתינוק ושאר ציוד לתינוקות.
יש היצע עצום של סלקלים שונים ועגלות לתינוקות. כל אחת מהחברות מנסה להתבלט עם תכונות אחרות וחשובות יותר, מאשר המתחרות, ובעמידה בתקני בטיחות מחמירים יותר ויותר. הרי בסופו של דבר, בואו נודה על האמת, הבטיחות היא אחד הדברים אם לא הדבר הכי חשוב שעומד בראש מעיינינו כאשר אנחנו בוחרים את העגלה או הסלקל קל.

אולם, לא די בתקני הבטיחות, חשוב להקפיד על כך שהמוצר יתאים לגודל ולמשקל של התינוק. כך למשל, סלקל מתאים בדרך כלל לתינוקות מלידתם ועד למשקל של עשרה ק"ג. מעל למשקל הזה, צריך לרכוש כסא בטיחות מיוחד לצורך נסיעות ברכב. במקרים אחרים, ככל שהילד גדול יותר ייתכן כי יהיה צורך להשתמש בבוסטר.

היום עגלה לתינוק היא יצירת פאר הנדסית המסוגלת להתקפל בלחיצת כפתור אחת לכדי מתקן קליל, שאפשר להכניס בקלות אל תא המטען של הרכב. עם הזמן מפתחים חוש לעגלות ורוצים להמשיך ללמוד על העגלות האלה, ממש כאילו היו כלי רכב עבורנו.

תגובה 1:

  1. משימה לא פשוטה היא לבחור סלקל טוב לילד שלך ? לא ?

    השבמחק