יום שבת, 19 בנובמבר 2011

בוחרים ציוד לתינוק, גם כשהוא כבר גדול



כאשר מדברים על בחירה של ציוד לתינוק, חשוב מאד לדייק באבחנה. יש לא מעט חנויות אשר מתמחות באופן עקרוני במוצרי תינוקות, המיועדים באמת לילדים עד לגיל שנתיים או לכל היותר גיל שלוש. אף על פי כן, כמעט בכל חנות שמוכרת ציוד לתינוק, תוכלו למצוא גם בוסטרים - למרות שאלו מיעודים כבר לפעוטות וילדים, ולא לתינוקות. הסיבה לכך שתמצאו אותם שם, היא שהם ממלאים את אותה הפונקציה של כסא הבטיחות לתינוק - שמירה על בטחונו.

לבחור בבוסטר הטוב ביותר
כאשר אתם צריכים לבחור בוסטרים, אתם צריכים לבחור, אך ורק בוסטר איכותי שמתאים לקצב ההתפתחות של הילד שלכם. זה חשוב משתי סיבות עיקריות:
1.      משטח ההגבהה חייב להיות בהתאם לגודל של הילד (כלומר אם הילד שלכם בן 7 אבל בממדים של ילד בן 5 תבחרו בוסטר המיועד לילד בן 5), משום שהוא שומר שלא יחליק מתחת לחגורה בעת העצירה הפתאומית.
2.      בוסטרים צריכים להיות נוחים לילדים - כי מראש בנסיעות ארוכות ילדים לא שומרים כל כך על שקט, ורוצים כל הזמן שתבצעו עצירות שונות ברחבי הדרך. צריך להקפיד שהישיבה שלהם תהיה נוחה - עבור הנהיגה הרגועה שלכם שהיא לא  פחות חשובה - בסופו של דבר הנהיגה הרגועה והבטוחה שלכם, היא זו שבכלל תמנע מלכתחילה מצב של תאונת דרכים.

והיכן אפשר לרכוש?
במקרים רבים, הורים שרכשו ציוד לתינוק שלהם בחנות מסוימת, ממשיכים לחפש בוסטרים באותה חנות, שפעמים רבות אכן מציעה אותם למכירה. עם זאת, אני יכול לייעץ לכם באופן אישי, שבבדיקה מהירה שערכתי באינטרנט, מצאתי לא מעט חנויות שמוכרות בוסטרים איכותיים במיוחד, במחירים נוחים ובפריסת תשלומים משתלמת במיוחד - כך שהדבר בהחלט שווה גם בדיקה שלכם.